Wenke vir skoolgereedheid
Wenke vir skoolgereedheid


Het u kind die volgende al bemeester?

Beskou dit net as algemene riglyne en interesante leesstof:

  • Prente en vorms met 'n skêr uit tydskrifte knip.
  • Redelik noukeurig inkleur en omlyn.
  • Eenvoudige legkaarte bou.
  • Op een been staan (ook met toe oe)
  • Met 'n tou spring, verspring, op 'n streep loop sonder om te val.
  • Redelik noukeurig met 'n bal gooi.
  • 'n Groot strandbal met beide hande vang.
  • Met groot en klein blokke bou.
  • Sekere vorms deur u getrek, natrek, bv. 'n sirkel, driehoek, 'n kruis.
  • In boeke en tydskrifte blaai sonder om die bladsye te skeur.
  • 'n Boek regsit, nie onderstebo nie.
  • Eenvoudige prente beskryf.
  • Die verskille tussen voorwerpe of prente raaksien.
  • 'n Reeks prente lees deur te sê wat gebeur.
  • Sekere ervarings met die regte woorde oorvertel.
  • Al redelik goed tot by 10 tel met voorwerpe soos proppies, ens.
  • Ken u kind die verskil tussen:

    - groot en klein
    - baie en min
    - lank en kort
    - bo en onder
    - voor en agter
    - binne en buite
    - naby en ver
    - hoog en laag
    - minder en meer
    - swaar en lig
    - wyd en nou

  • Kan u kind voorwerpe soos messe, vurke, klere ens. reg uitsorteer.
  • Kan u kind kleure onderskei.
  • Hom / haar self uittrek en aantrek.
  • 'n Sakdoek reg gebruik.
  • Sy / haar skoene uittrek en aantrek - skoenrieme vasmaak?
  • Knope vasmaak en losmaak.
  • Speelgoed oppas en wegbêre
  • Goed met maats speel en saamwerk.
  • Klein werkies tuis verrig.
  • Bevele aanvaar en opdragte gewillig uitvoer, tot 3 opdragte.
  • Met aandag luister as u 'n storie voorlees.
  • Oorvertel wat u gelees het.


    Gesondheid en Persoonlikheidseienskappe:

  • Hoe is u kind se gesondheid?
  • Is die oë al professioneel getoets?
  • Vermoed u enige ooggebrek?
  • Is die gehoor al professioneel getoets?
  • Vermoed u enige gehoorgebrek?
  • Is daar enige spraakgebrek?
  • Is u kind bang om te waag (selfvertroue)?
  • Word u kind maklik humeurig of opstandig?
  • Is u kind gewoond om takies half gedaan te laat en moet u hom / haar aanspoor om dit te voltooi?
  • Hou u kind 'n redelike tydjie aan met dit waarmee hy / sy besig is?
  • Hoe is die konsentrasie?
  • Is hy / sy woelig en rusteloos van aard?
  • Was daar enige baie ernstige siektes gedurende die kinderjare en wat was die aard daarvan?
  • Het hy / sy enige ongelukke of derglike ervarings beleef?
  • Hoe is die sosiale aanpassing met gesinslede en maats?
  • Het u kind 'n kleuterskool bygewoon?
  • Hoe gaan u kind in die middag huis toe?
  • In wie se sorg sal u kind na skool wees?

Bring van die volgende aspekte as wenke onder die skool se aandag as u voel dit is nodig.

Beskou die eerste helfte as wenke om u kind voor te berei vir dit wat op hom / haar wag gedurende die eerste kwartaal van sy / haar skoolloopbaan.


" Na Bo "

KOPIEREG 2009-2017 KLEUTERS.   ALLE REGTE VOORBEHOU.